Een leuk gesprek op een netwerkbijeenkomst. Toch nog eens bellen, kop koffie, eerste zakelijke gesprekken. Mogelijkheden, ambities en vooral vertrouwen. Leo blijkt ook coach te zijn. En ik zoek al een tijdje naar iemand die me helpen kan een aantal zaken weer op de rit te krijgen. Zo zag ik het toen. Nu weet ik wat daar echt voor nodig is en heeft Leo mij gevraagd als ervaringsdeskundige het logo te ontwikkelen voor zijn methode: It’s up to you.
Het is een combinatie van opleiding, bewustwording en coaching. Je leert over hoe jouw brein werkt en over emoties. Een meting aan het begin van je traject geeft informatie over jouw knelpunten. Je gaat inzien waar je blokkeert, waar dat vandaan komt en hoe je hier mee omgaat. Daarna ga je je nieuwe kennis toepassen, trainen, jezelf bekwamen om blijvend het stuur in eigen hand te houden, ongeacht de situatie. Het werkt fantastisch al is de reis op momenten ook confronterend, verwarrend en vermoeiend. Maar je komt er uit – beter dan ooit – met hulp van Leo. Alleen hulp. Want je moet het zelf doen: It’s up to you.
Logo design
Buiten de complete betekenis sprak het woordje ‘UP’ me aan. In het logo moest iets van een stijgende lijn zichtbaar worden. Een contrast moest er ook in, van spreekwoordelijke ‘donkere tijden’ naar het licht, het licht zien zelfs… ‘Daar waar een deur sluit, gaan andere deuren open’, biedt houvast bij tegenslagen en perspectief voor de toekomst.
Een logo mag geen stripverhaal zijn, het gaat in eerste instantie om herkenbaarheid. Toch is het mooi als je onbewust meer informatie krijgt; een associatie, een gevoel, iets wat je aanspreekt en vertrouwen geeft. De spanning van die eerste stap. Een stap omhoog, en er volgen er meer… Maar je moet de stap zelf nemen!
Zoek jij een logo dat subtiel het verhaal vertelt over jouw product of dienst?
Neem contact op en we maken een afspraak.
Of zoek je een coach die jou stevig in je schoenen zet?
It’s up to you…